מה זה תכנון אדריכלי חכם ומה הוא חוסך לכם?

תכנון אדריכלי חכם קודם כל שם דגש על הארגונומיה, הנדסת האנוש, כלומר יחסי הגומלין שבין האדם לסביבה שלו. התכנון ע”י ארגונומיה מבטיח כי סביבת המגורים שלנו תהיה הכי מתאימה לנו, נוחה לשימוש ונגישה בהתאם לצרכים שלנו, ליכולות שלנו וגם למגבלותינו.
לדוגמה אם ניקח את המטבח, פונקציה עיקרית וחשובה בבית, עלינו לגשת לתכנונו תוך חשיבה על התנהלות העבודה בו, מה קורה כאשר אנו משתמשים במטבח, מבשלים, מוציאים כלים מהארונות, פותחים את המקרר… מה קורה בין הכיור והכיריים, היכן ממוקם המקרר ביחס אליהם ואיך כל זה משפיע על העבודה שלנו והאם היא תהיה יעילה בצורה זו.
כאשר אני מתכננת בית, אני משתמשת בנתונים שיש לי ומוציאה את המקסימום מאותם נתונים, ומנצלת כל מ”ר בבית לטובת המשתמש. כאשר יש ניצול מקסימלי והנדסת אנוש הבית היא חכמה למשתמש, כך הוא גם יותר חסכוני, ולמה? מכיוון שכל מ”ר בבית בממוצע נאמר, שווים בין 6000-8000 ₪, ונאמר שחסכתי לכם רק 10 מ”ר , כבר חסכתי לכם בין 60,000 ₪ ל- 80,000 ₪. (החיסכון כמובן ממשיך לעיצוב הפנים בבחירות של חומרים ופריטים נכונים ויכול לחסוך לכם עוד עשרות אלפי שקלים ולהגיע לסך חסכון של מאות אלפי שקלים)
לסיכום בית חכם הוא בית שהוא נכון וטוב לכם, בית שהוא מרווח ושימושי, שמתאים ועונה על הצרכים שלכם והאדריכלות בו ממצה את מירב הפוטנציאל שאפשר למצות ממנו.

התקשרו איתנו ויחד נבחן את הצרכים שלכם ונתאים לכם את הבית המדוייק ביותר עבורכם